мојата љубов е во надоаѓање како снежна лавина по падините на Алпите
2:36 AM

искористените пакетчиња чај
чурат како Младотурци со фесови.

светилката зад главата
ти создава видлива аура
која знам ќе ме штити од настинки.

Со немост го вежбам моето признание:
Јас сум Шеќернолимонова
и сум ранобуден појадувач“.

Веројатно ќе ме прифатат со разбирање.

Но, што по второто излагање:
Чајот со додатоци е тревохулење“?

Ќе фрлаат по мене
со горчливи лимони и мувлосан мед.

Ќе ми мешаат шеќер
во солта за топење снег.

А, да останам тука?

Свари ми какао.

После чајов?

Шолјата од тебе
е комплимент за моите непца.

Со цимет?

Не, палачинки со какао во прав.

Тоа, сега баш?

Да, после јаболкото давено со мед.

А овошна салата?

Ќе проголтам што сакаш
само да останам зад оваа врата.


Tweet

Шеќернолимонова
...јас секогаш во полглас ги изговарам истите зборови: „Јас ве љубам, Надењка!“