Ех, јас...
7:07 AM

сум ти... недовршена како приспивна приказна
загубена... како на јазикот роденденски шлаг
во потрага... по златна паричка
чекајќи... празник, одмор, слободен стан


се буричкам... во водите покрај твоите уморни панталони
течам... со отпадот уздолж реката низ твојот роден град
голтам... ѕвездени неба, внимателно извезени
со опашка на некоја комета во пад


зарем... сум чиста додека се гледам во огледало,
како... сега да ме раѓале, па се мијам само во крвта
оти... никогаш со желба не ме гаѓале,
таму каде што е најниско
.... во палецот
                  од мојата нога


неволно
        дишејќи мирно
 победено


додека слушалка


                  с...
                       пуш
                             -там


Tweet

Шеќернолимонова
...јас секогаш во полглас ги изговарам истите зборови: „Јас ве љубам, Надењка!“