твојот cock како кокиче или „би можела да свршам во твоите очи“
11:40 AM

кругови на дискриминација

разлика меѓу математички симболи за две непознати

...хормони... да, хормони


силата на нежното

паѓање од жицата

за сушење туристички планови


го имам Рим на ум

и повремено те изневерувам со Лисабон во мислите

небото е над Берлин

ние оваа снежна пролет за утеха се покриваме со чадорите


те силувам нежно,

навистина нежно

ко снегот што и‘ налегнува на земјата

слушам музика за девојки

руски девојки во зимата

читам Вуди Ален зборува

за постмодерна стоматологија


стомакот ми се превртува на перница

повторно

за првпат

сонувам за сон на ноќни мори

ноќта ме буричка, мори

се плашат од мене,

а само прашувам каде се останува рамнодушен до рани зори

пролетва се’ уште снегулки ќе рони

се раниме со смешни лузни,

не сме веќе деца, возраста за рака не‘ води

има место за пар прсти под перница


чекам, чекам

на Транссибирската железница


Tweet

Шеќернолимонова
...јас секогаш во полглас ги изговарам истите зборови: „Јас ве љубам, Надењка!“